Impuls köp.... gjorde jag rätt?

Hejsan svejsan!

Idag eller ah nyss så gorde jag ett impulsköp, jag köpte nämlien en iphone4 som förmodligen kommer nästa vecka :D hoppas jag gjorde rätt val och att den är värd vart ända öre:P



men men, vad händer annars då? jag har också beställt massa kläder från HM:s nya kollektion, så fina sommar kläder, det behövs inför mn USA resa snart om lite mindre än 2månader:) längtar så mycket, däför köte ag bland annat iphone så att jag kan ta massa bilder när jag är ute och kanske glömt kameran:)

Men nu ska jag kolla på film och sova snart för jobbar hela dagen imorgon från klockan 13:00 till 21:00! måste jobba mycket för att spara money:)

Bye och god natt<3

Kommentarer
Postat av: YAIYA

ja den är bra!

2011-05-17 @ 11:43:58
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0