Jävlar!

Shit! sist jag bloggade va den 20e vilken är ett bra tag sen! men jag ska skärpa mig nu(det säger jag varje gång), och jag ska värkligen försöka! men det blir så mycket ibland att jag glömmer bort det! men men det blir som det blir! Kommer ni ihåg dom där leggings:arna som jag visade för några inlägg sen? jooo dom beställde jag hem och nu är dom mina, men dom e lite ljusare och man kan nästan tro att man går runt naken om man ser långt ifrån haha, men dom är snygga ändå jue:)

Och en till sak! FYFAN vad jag är sugen på utgång! men jag måste vänta lite på de för ska på 3st studentskivor till mina kära kompisars faktist! så i maj får jag gå ut på riktigt sen i juni då blir det USA BABY<3

nu ska jag sova:) hare bäst puss o kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0