My new baby<3

Hejsan!
i know i know, har inte bloggat, men what tha hell! världen går inte under bara för de eller hur?

iaf, vad hr jag gjort? joo jag har jobbat en hel del, sen var jag med mina älsklingar natacha emeli och suzan! jag och suzan gick till en början för att ficka på nattas jobb sen fick vi vänta ett litet tag tills natta sluta sen gick vi och mötte emelie som jobbar några kvarter bort, sen ick vi vidare till en resturang och åt tillsamans:) det bästa igår var någ vädret, det va så jäkla varmt, jag blev lit brun också, det har jag ganska lätt för:)!! men men!!

måste bra också säga en liten sak, ÄLSKAR MIN IPHONE4:D
nu ska jag iväg och tjäna lite kapital haha(riktig sweedi) puss o kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0