SPICE GIRLS

HEJSAN HOPPSAN!

Igår så var jag på min kompis studentskiva och jag hade super super kul igår:) man träffade alla folk man brukade vara med förut och det blev mycket dans med dem både nyktra och onyktra om man ska säga så:)
Temat var "min idol" så¨jag och några tjejer bestämmde oss för att vara spice girls och självklart så fick jag vara melanie B, jag fick först "våffla" mitt hår och sen tuperade cilla det och då fick jag världens affro haha:P men vi hade skit kul och sen kom även våran låt spice girls på klubben då flippa vi totalt:P hahah!
Sen fanns det även en kille som hade skönaste movsen haha, jag och några kompisar dog av garv men han var rolig ändå:P well well!

Cilla: Victoria, Rebecca: Emma, Dilber: Megan Fox(kom med i bilden), Melsa: Geri, Jag: Melanie B

och riva som inte var med i bilder var melanie C!!!



Sitter nu iaf i skolan och väntar på min kära syster som ska gå från jobbet snart klockan 14 sen åker vi hem tsm:) wohoo, imorgon ska jag hämta 3st paket, först 2st skal till min nya iphoe4, sen ett stort paket från HM och sist men inte minst min nyaa IPHONE4 wohoooo:D <3


ha det bäst puss<3

Kommentarer
Postat av: MK - mode - inspiration - outfits blogg mm

Fin blogg

2011-04-19 @ 19:45:37
URL: http://marinakourkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0