Do you know me?

 


NI SOM KÄNNER MIG SVARA PÅ DETTA OKEEEEJ, DO IT DO IT!

Vågar du svara?

1. Tror du att vi fortfarande håller kontakten om två år?
2. Tror du att jag har testat droger?
3. Tror du att jag har varit full?
4. Tror du att jag har rökt/snusat?
5. Om jag hade en riktigt stor hemlighet, tror du att jag skulle berätta den för dig?
6. Litar du på mig?
7. Om du gör det, hur mycket på en skala mellan 1-10?
8. Om jag sa att jag älskade dig, vad skulle du då göra/svara?
9. Om du fick reda på att jag bara hade en månad kvar att leva, vad skulle du då göra?
10. Om jag sa att jag var kär i dig, vad skulle du då göra/svara?
11. Har jag någonsin sagt nått snällt/fint om dig till dig?
12. Vad tycker du att jag skulle passa att jobba som?
13. Vet du något jag gillar mycket?
14. Tänker du kopiera denna så jag får svara på din?


Kommentarer
Postat av: Melsa

1. Vi kommer att hålla kontakten livet ut..

2. Haha nej det har du inte! Eller vem vet ;)

3. Du har inte varit packad direkt.

4. ;)

5. Ja!

6. Alltid till 100%

7. 10,10

8. Trevligt för dig.. haha

9. Spenderat all min tid med tid!

10. Skulle fortsätta vara din vän vettu :)

11. JA det har du <3

12. FBI agent

13. Du gillar många grejer du

14. Vill du det ;) ?

2011-02-19 @ 16:10:11
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0