BOKAT BETALT OCH KLART

Så jääääävla glad just nu asså:D igår så gick jag till resebyron för att betala och fixa allt inför Usa resan i sommar:)
så nu har vi betalat hela resan och jag ska vara där 1månad:) fatta va skönt det kommer bli, att få fira sin födelsedag o allt i USA, yeeei:) jag har sagt till min mamma och pappa att när jag fyller 19 så vill jag åka till New York för att shoppa lr bara besöka själva staden, nu när vi ändå är i usa:) så jag hoppas vi gör det också:)
Så den 11e juni åker jag flygplanet mot usa och är tillbaka den 9juli:) sen blir det att börja jobba direkt:) så jäkla nice:) där borta har jag hört att det är riktigt varmt så när jag kommer tillbaka till sverige så kommer jag se ut som en peppar kaka:) hihi<3
Men men, nu är det bara att börja spara pengar och köpa dollar varje månad, jag har redan köpt dollar så nu är jag uppe i 280bucks, men jag kommer ändå få en del av lönen när jag e där så det blir perfekt om jag åkar till NY!

Men nu ska jag fixa  mig o allt för ikväll så ska jag och tjejerna från klassen åka hem till Kerstin(kristin) för att ha lite middag och flippa lite:D<3 bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0