Fantasi är det vi vill ha, men verklighet är det vi får

Hejsan svejsan!
Allt bra med er då? jo med mig är det perfekt förutom den här jävla mensverken jag har haha:P
Today så har jag beställt lite ännu mer kläder från HM, börjar älska deras kläder och måste köpa nya kläder inför sommar resan till Nashville!(yeeei)
Men idag så gick jag inte till skolan idag som sagt på grunf av den härä verken jag har, asså jag fick så ont jag jag va tvungen att lägga mig i foster ställning! och jag orkar inte ta en massa tabletter för det kommer ändå tillbaka ellehur? eh!

I helgen hade jag iaf trevligt! Va hemma hos Kristin och hade middag med alla tjejer från klassen, Vi hade SKITA kult, det dansades,bada,sjön,drack,åt o mycket mer:) men det var en lyckad kväll:) Tack Kristin:D<3
Ne nu ska jag gå sova lite, börjar blir trött!
Hare bra! Puss o kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0