Heeysan!

Hejsan allihopa och bloggen:D
Allt bra med er? jora de mig är det lungt, bara lite små trött, sluta halv 2 kan man säga men måste sitta kvar i typ 2tim extra för att jag ska gå jobba snart klockan halv 5:) så de suger ju lite!
Men men vad ska man göra! jag åkte ju på kryssning för typ 1vecka sedan när det var sportlov, och FYFAN VAD KUL jag hade, asså förra gången när jag åkte kryssning då va det också kul men den här gången var det mycket roligare ska jag säga, mer ungdomar o mer drag i musiken och dansen! innan jag åker till usa så ska jag dra på 1till:D hihi
Nu ska jag kila iväg!
Hare bäst puss o kram<3


en bild jag tog med mobilen när vi va framme i sthlm nästa dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0